فيلم | هلهله بهاری مشتاقان ظهور در شیراز
کد خبر: 3890445
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

فيلم | هلهله بهاری مشتاقان ظهور در شیراز

همزمان با نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت مهدی صاحب‌الزمان(عج)، جمعی از گروه‌های مردمی اقدام به برپایی كاروان‌های شادی در سطح شهر شیراز كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت مهدی صاحب‌الزمان(عج)، به دلیل شیوع كرونا ویروس در سال جاری و عدم امكان برگزاری جشن‌های مردمی و گسترده نیمه شعبان، جمعی از گروه‌های مردمی اقدام به برپایی كاروان‌های شادی در سطح شهر شیراز كردند كه این كاروان‌ها از یك هفته قبل از نیمه شعبان در نقاط مختلف این كلان‌شهر به اجرای برنامه پرداختند.

عنوان این برنامه «هلهله بهاری؛ همدلی مشتاقان به تمنای نگاه یار» از سوی گروه‌های مردمی نام گرفته است كه در اجرای آن‌ها جمعی از فرهنگیان شیراز همكاری داشته‌اند و مديريت اين گروه توسط حسين مذنب و كارگردانی آن توسط ايمان خادمی انجام شده و مديريت فيلمبرداری اين گروه نيز به عهده امين فايضی، عكاس ايكنای فارس بوده است. 

در این كاروان‌های شادی گروهی از نوجوانان با رعایت نكات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به اجرای سرودهایی در مدح و و منقبت حضرت مهدی صاحب‌الزمان(عج) می‌كنند. در ادامه كلیپی از فعالیت این كاروان‌ها را مشاهده خواهیم كرد.

انتهای پیام
captcha